неділю, 16 грудня 2018 р.

ПіктоМір 2.0 - програмна система для вивчення азів програмування


      Сьогодні у відділі інтернет-послуг відбулось чергове заняття у клубі CodeClub.Ks”. Відвідувачи клубу продовжили вивчати програмування за допомогою ігрової онлайн-програми “ПіктоМір”. 

Діти, керуючи рухами ігрового персонажа, проходили рівні навчальної гри і ознайомилися з наступними прийомами програмування: написання підпрограм, створення циклів, класів, функцій.


Користуючись програмою “ПіктоМір” наші користувачи "зібрали" з піктограм на екрані комп'ютера нескладну програму, що управляє віртуальним виконавцем-роботом.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.