Читати – щоб знати і знати у що безпечно грати.
Сьогоднішній день у бібліотеці виявився дуже плідним
як для дітей, так і для батьків.
Читальна зала нашої бібліотеки, представила своє бачення читацької естафети поколінь – «Народження
традицій читання». Як багато можна знайти у книжці, особливо якщо знати, де
шукати. Дитина повинна розуміти, що відповіді краще шукати у достовірних джерелах, а не на вулиці. Бібліотекарями були вибрані та представлені книги з психології, що
призвані допомогти і дітям і батькам у різних сферах життя. Брати
відповідальність на себе,
підпорядковувати страх, вірити, ставити цілі та йти до своєї мети. Як важливо, уміти побачити підказки про те, як
покращити своє здоров’я, як протистояти впливу
поганих звичок.
Цього разу, темою «Школи батьків», що відбулася у
відділі Інтернет-послуг, став online-огляд «Гра дітей – справа дорослих». Така
буденна річ, що ми зазвичай не приділяємо їй достатньої уваги. Але чи дійсно
вона така безпечна? Чи можна однозначно сказати, що ігри позитивно, або
негативно впливають на дітей?
У online-огляді, бібліотекарями були висвітлені
усі сторони цієї теми. Були розглянуті творчі та дидактичні ігри, ігри з фізичними
навантаженнями. Згадали батьки і про свої улюблені ігри з дитинства. Шкода, що
мало часу ми приділяємо дітям у їхньому світі розваг.
Не оминули увагою і комп’ютерні ігри. Розібрали види
та їх призначення, оглянули вікові категорії та уподобання. Важливим пунктом у
діалозі з батьками став список ігор, які являються забороненими у більшості
країн світу. Були розглянуті декілька ігор та причини їхніх заборон: насилля,
«дорослі» сцени, жорстокість.
Кожна річ, що є у житті дитини, може мати на неї
вплив – розвивати, або губити. Будьте уважними, зацікавленими,
обережними, та допоможіть своїй дитині зробити вірний вибір.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.