Переглянувши віртуальну екскурсію по знаменитому лайнеру "Титанік",
побувавши усередині, відчувши всю пишність інтер`єрів, школярі ще раз
переконалися, що жодна технологія не надасть такої унікальної можливості
зануритися в атмосферу відображеного в панорамі об`єкту як віртуальні
сферичні тури.
Чи можна самостійно навчитися цьому, не побоюся сказати, мистецтву?
Такого плану питання виникають у дітей та й і у нас - бібліотекарів. Знаємо одне: вчитися, вчитися і вчитися.
Тому, сьогоднішнє заняття було присвячене програмам для створення сферичних панорам, віртуальних турів.
Пошук програм, їх вивчення так захопили команду "3-D мейкерів", що вони не зчулися, як і час пролетів.
Знайшовши потрібні програми, на перший погляд здається, що зовсім просто створити самостійно сферичну панораму. Принаймні, так говорять десятикласники.
Що ж, все у ваших руках! Дерзайте!
Можливо, на наступному занятті, хтось з них буде демонструвати свою творчу роботу. Успіхів!
Чи можна самостійно навчитися цьому, не побоюся сказати, мистецтву?
Такого плану питання виникають у дітей та й і у нас - бібліотекарів. Знаємо одне: вчитися, вчитися і вчитися.
Тому, сьогоднішнє заняття було присвячене програмам для створення сферичних панорам, віртуальних турів.
Пошук програм, їх вивчення так захопили команду "3-D мейкерів", що вони не зчулися, як і час пролетів.
Знайшовши потрібні програми, на перший погляд здається, що зовсім просто створити самостійно сферичну панораму. Принаймні, так говорять десятикласники.
Що ж, все у ваших руках! Дерзайте!
Можливо, на наступному занятті, хтось з них буде демонструвати свою творчу роботу. Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.