субота, 18 травня 2024 р.

Текстурування воксельних моделей

Сьогоднішнє засідання клубу CodeClub.Ks було присвячене текстурам у вокселях. Зазвичай текстури використовуються для різних матеріалів, накшталт дерева, каменя, тощо. Але у вокселях все має трошки інший масштаб, то ж на прикладі ми робили текстуру паркета та шпалер у кімнаті.




Для текстур є декілька корисних інструментів. Спочатку її потрібно намалювати, а потім за допомогою виділення та інструменту Transform/Wrap розтягнути поверхнею.


Також діти показували свої роботи з попередніх занять. Окрім гарних воксель артів були представлені також піксель арти, які будуть слугувати референсом для воксельної моделі.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.