субота, 4 травня 2024 р.

Магія рендеру. Матеріали та освітлення

Сьогодні відбулось чергове заняття клубу CodeClub.Ks з 3D-моделювання у MagicaVoxel. Темою уроку став рендер, процес створення зображення комп'ютерною програмою. 



Якщо не вдаватися у технічні деталі процесу - то у 3D-просторі з точки камери (перспектива спостерігача) випускаються промені, за допомогою яких визначається колір конкретного пікселя фінального зображення. Ці промені проходять по всій сцені та враховують освітлення, надломлення, різні матеріали та кольори.


Також треба зазначити, що моделі на сцені треба заздалегіть підготувати у програмі, правильно розставивши кольори, бо матеріали під'єднуються саме до них.
На один піксель випускається приблизно тисяча променів, що у сумі дають досить точний результат.



Саме так створюється комп'ютерна графіка! 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.