неділю, 14 березня 2021 р.

Програмування й алгоритми у Scratch на прикладі ігор.

 Сьогоднішнє заняття клубу пройшло у незвичному форматі. Діти порівнювали створені на платформі Scratch скрипти зі скриптами поведінки мобів у грі MineCraft.

Діти разом створили гру, у якій на прикладі жука, який збирав яблука та тікав від кажана вивчили основні принципи скриптування штучного інтелекту в іграх. Спочатку жук умів лише повзати вперед, згодом - навчився повертати, і вже завдяки новим скриптам головний герой гри зміг їсти яблука. На прикладах юнітов з відомої гри було розроблено скрипти для кажана, що мав переслідувати жука та заважати йому збирати фрукти.



Дітей було так багато, що на всіх не вистачило ПК, тому діти виконували завдання по черзі. Приходьте на наступне заняття, що відбудеться 21.03 о 14:00.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.