середу, 8 січня 2014 р.

Дв@надцять років разом!


День народження буває, коли казка наступає... День народження буває, коли музика бринить...
Початок січня для Інтернет-центру ХОБД - це не тільки Новорічні та Різдвяні свята, а ще й і день народження.
Маленькі користувачі з нетерпінням чекають цього дня, бо знають, що буде весело та цікаво. Тому з самого ранку (канікули ж!) - до бібліотеки.
Але... от невдача... Ніхто не може потрапити у відділ. Ключ пропав! Що ж робити?!
І тут на допомогу прийшла казка, а вірніше дівчатка з казки.
 

Одну з них ви точно знаєте. Цій дівчинці 9 років і вона мешкає сама-самісінька. Але, ж ні, не сама, з Паном Нільсоном. Дівчинка дуже чекає свого батька – капітана корабля, який плаває по широкому морі.  Вона весела, кмітлива, смілива, а ще вона дуже сильна, вміє стояти на руках і може підняти навіть коня.  Здогадалися? Правильно, Пеппі!
Але, хто ж ця друга дівчинка?
Ось, що нам розповіла Пеппі: "Я дуже люблю дивитися в дзеркало і кривлятися. А вчора із дзеркала точнісінько таке дівчисько, як я: з моїми кісками, в моєму одязі почала мені кривлятися. Тоді я вирішила посміхнутися – і вона мені посміхнулася, я подала їй руку і вона також подала мені руку. Я легенько смикнула її за руку і із дзеркала вийшла до мене Я. Ну точнісінько Я! ЇЇ звати Іппеп. Я – Пеппі, а вона навпаки – Іппеп."



Дівчатка з казки допомогли дітям відшукати ключ. Вірніше, вони знайшли підказки і карту пошуку, а діти, об`єднавшись у команди, виконували різні завдання, крок за кроком наближуючись до місця, де був захований ключ.

В першому завданні, кидаючи кубик, діти вибирали прислів`я, яке потрібно було "перевернути". Наприклад:
Скажи мне, какой у тебя комп’ютер, и я скажу, кто ты.
Компьютер памятью не испортишь.
По ноутбуку встречают, а по уму провожают.
Дарёному комп’ютеру в системный блок не заглядывают.

Друге завдання  "Торт-ребус". А ребуси не прості, всі про комп`ютер та його складові.

 А ось команди виконують ще одне завдання - "Дешифровщик".
 А ви можете розшифрувати  ось це:
P lytv yfhjl;tyyz? Synthytn-wtynh!



 Наші інтернетовці впоралися з цим та іншими завданнями блискуче! А за правильні відповіді отримували пазли, склавши які, могли прочитати, де заховано ключ.






Дізналися! Вперед до прес-бару! Там під цифрою на чарівному годиннику знайдемо ключ.


А за якою ж цифрою? Стоп! Давайте подумаємо? Скільки років Інтернет-центру? Дванадцять!
Наші юні користувачі довели, що вони справжні ІНТЕРНЕТОВЦІ, то ж заслужили і частування.


Користувачі Інтернет-центру ростуть та дорослішають на наших очах. Ось вони - найвідданіші інтернетовці!




До нових зустрічей!




8 коментарів:

  1. Цiкавi конкурси. Я б залюбки прийняв участь )

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з Днем народження!
    Чудовий відділ, у якому завжди багато дітей!

    ВідповістиВидалити
  3. Молодці!! Дуже люблю вашу бібліотеку! Справжні ентузіасти, шанувальники книги працюють у вас. Бажаю вам наснаги, успіхів, здоров"я. І гідної зарплати.
    Татьяна Чумакова. Генічеськ.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Завжди раді гостям і у відділі, і у блозі :))

      Видалити
  4. Такий цікавий захід! Вітаю вас зі святом, ви такі завжди креативні, молодці!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо, шановні колеги за привітання та за приємний коментар.

      Видалити

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.