субота, 15 червня 2024 р.

Онлайн-ресурси. Стилістика та стилі.

Створення контенту вимагає знань не лише технічних інструментів, але й розуміння базових принципів дизайну. Одним із ключових аспектів є стилістика та вибір кольорової палітри, які допомагають передати ідеї, емоції та сприяти кращому сприйняттю інформації. Сьогодні ми розглянемо основні стилі, кольорові схеми та те, як їх застосовувати при створенні контенту. А допомагати нам буде сервіс корпорації Microsoft - Microsoft Designer.


У дизайнах можна зустріти багато різних стилів. Вони відрізняються як спектром кольорів, так і іншими особливостями. Наприклад, до векторної графіки відносяться мінімалізм і флет-дизайн. Вони дуже часто використовуються у презентаціях та логотипах. Їх особливості: відсутність текстур, прості кольори, обмежена палітра, прості форми. Найбільш яскраві приклади - логотипи. Багато сучасних компаній переходить на такі дизайни логотипів.


Важливою частиною при створенні дизайну є обрана палітра кольорів. Вона може задати правильний тон та настрій контенту. Про корекцію кольору ми говорили на минулому занятті, і палітри будуть з цим також пов'язані. Наприклад, палітру кольорів можна взяти з фотографії. Це розповсюджена практика серед дизайнерів. Можна обирати кольори самому. А ще можна згенерувати спеціальними сервісами та одразу побачити результат на простих дизайнах. З цим нам допоможе онлайн-сервіс Coolors.


Експериментуючи з різними стилями та кольорами можна досягти різних цікавих результатів. Головне у цій справі - практика. То ж практикуйтесь разом з нами, доєднуйтесь до клубу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.