Сьогоднішнє заняття буде присвячене практиці та створенню скриптів для груп об'єктів. Прикладом буде слугувати простий пазл з чотирма кнопками та чотирма лампочками.
Кожна кнопка змінює стан лампочок: перша для всіх чотирьох, друга для трьох, третя для двох і четверта лише для однієї. Задача гравця увімкнути усі 4 лампочки.
Код програми вийшов досить великим, а значить ми переходимо до серйозного об'єктно-орієнтовного програмування. Не забувайте про практику і бажаю успіхів у створенні власних ігор.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.