Сьогодні у 3D майстерні діти створювали смайлики у Sculptris.
Заданням було не тільки створити якісну модель, але й розмалювати її. Таким чином діти познайомилися з базовим текстуруванням (накладенням зображення на полігони), шейдінгом (роботою з матеріалами моделі) та запіканням (створенням мапи нормалей для освітлення).
Для створення такого смайлика спочатку потрібно на початковій сфері зробити очі та рот.
Потім діти додавали деталей за бажанням і переходили у режим малювання. За допомогою матеріалів програми діти налаштовували освітлення та шейдери, а за допомогою інструментів малювання робили смайлики кольоровими.
Молодші читачі використовували 3D ручку для створення своїх робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.