пʼятниця, 31 липня 2020 р.

Топологія 3D

Сьогодні в Інтернет-центрі пройшло чергове заняття з 3D моделювання. На прикладі заздалегідь зробленого оленятка Бембі діти згадували, які у програмі Sculptris є інструменти і як ними користуватися.
Інструмент Draw, який є стандартним для усіх моделей, дозволяє нарощувати масу об’єкту з боку пензля, а інвертована версія робить ями та отвори. Інструмент Pinch, що стягує область пензля в одну точку. Grease робить овраги на поверхні моделі, а Flatten вирівнює усе до площини.
Одним з основних інструментів є Smooth, який згладжує нерівності, і за місяці роботи діти прозвали його ластиком. Згладжування допомагає виправити деякі артефакти на моделі.
Також сьогодні діти знайомились із теорією 3D моделювання і дізналися, що моделі складаються з вершин, з’єднаних ребрами, що в свою чергу утворюють грані. З цих площин, що називаються полігонами, складаються будь-які моделі. Навіть сфери складаються з площин :).
У програмі Sculptris усі полігони мають трикутну форму, що дозволяє процесору швидше оброблювати топологію (розподіл полігонів) об’єктів. Аби не перевищувати ліміти комп’ютерів, читачі навчилися використовувати вид полігональної сітки, та інструмент Reduce Brush, що зменшує кількість полігонів в області пензля, з мінімальними змінами топології.
На наступному занятті темою будуть матеріали, рейдери та текстури моделей.

Немає коментарів:

Опублікувати коментар

Шановні читачі блогу Інтернет-центру! Ваш коментар буде опубліковано модератором, - без змін та виправлень :)
За бажанням Ви можете вказати своє ім'я безпосередньо під текстом коментаря, якщо коментуєте в режимі "анонімного" відвідувача.